83 mln zł z reklam z Euro 2012 dla TVP, liderem Coca-Cola

Wpływy z reklam telewizyjnych przy wszystkich transmisjach meczów fazy grupowej Euro 2012 w TVP1, TVP2, TVP Sport oraz TVP HD wyniosły ponad 83 mln złotych. Najwięcej na reklamy wydała Coca-Cola.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Z analizy Nielsen Audience Measuerment przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl wynika, że przy 24 pierwszych spotkaniach Euro 2012, wyemitowano ponad 3 tysiące spotów, które łącznie zajęły prawie 12,5 godziny czasu antenowego.

Korporacje, które wydały najwięcej na reklamę przy dotychczasowych meczach Euro 2012 to: Coca-Cola (9 mln zł), McDonald’s (8,3 mln zł) i Hyundai - Kia Group (5,25 mln zł). Cztery pierwsze miejsca w zestawieniu zajęli oficjalni sponsorzy Euro 2012.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?